۱۳۸۹ آبان ۱۰, دوشنبه

دشت بزرگ فراهان

از آن جايي كه از اضافه گويي و توضيح و تفسير زياد بدم مياد .براي همين هم خيلي خلاصه منطقه اي را كه در آن بزرگ شدم را برايتان توصيف مي كنم . دشت فراهان در ميان شهرهاي اراك،تفرش وآشتيان واقع شده است . قدمت اين دشت به 6هزار سال پيش برمي گرددو از ديرباز جزو مناطق ويژه ايران زمين بوده است. اين منطقه داراي طبيعت خاص خود و همچنين فرهنگ غني ميباشد كه بنده سعي مي كنم به مرور در نوشته هاي بعدي به شرح آن ها بپردازم.
نوشته هاي بنده هر چه قدر هم دقيق باشد نمي تواند اين دشت را آنطور كه هست توصيف كند براي همين نيز از دوستان عزيز و علاقه مند تقاضا دارم كه با سفر به اين منطقه از زيبايي هاي آن لذت ببرند .
ادامه دارد.........

۸ نظر:

ارشام گفت...

سلام
توی پست بالایی نشد که نظر بدم !
اومدم اینجا بنویسم
سوال داشتم
این دریاچه نمک همونیه که توی جاده قم-تهران دیده می شه یا فرق داره ؟

عاطفه گفت...

سلام کار خیلی قشنگیه که به معرفی اراک پرداختی از اینکه یه همشهری متعصب دارم خوشحالم.

amordad گفت...

از این که دو همشهری اراکی داریم خوشحالیم .nice job kid

فرزانه گفت...

سلام
وبلاگ قشنگی داری...
این بخشی که وبلاگت اضافه کردی خیلی خوبه،
خوشحال میشم که از شهرتون بیشتر بدونم...
با آرزوی موفقیت

فرهنگ گفت...

سلام از اینکه همشهری مادری اراکی دارم خوشحالم
تعصب اراکی به هر حال توی خون من هم هست

مردم شناسي گفت...

سلام دوست من زحماتت شايان تقدير است اما وبلاگ شلوغ ودرهم برهم وسنگين(با اين سرعت اينترنت ايران ) بيننده رو فراري ميده يكم از دوستاي گرافيستت كه به شخصه ميدونم كارش درسته كمك بگير آدم بعد از اومدن به وبلاگت بايد يه قرص سردرد بخوره.به اميدروزي كه هر چيزي وهركسي جاي خودش باشه ...تكم الله
برادر جعفري با تاكيد بر حرف (ع)

ثریا گفت...

سلام خوشال میشم به وبلاگ من سر بزنی.

زهره گفت...

سلام.پس شمام از خودمونيد(ويژه ايد)
ويژه بودن خيلي خوبه.